RTS Widzew Łódź – #KarnetNaWidzew
Inne, Social Media
Klient: RTS Widzew Łódź
Data: 2016 / 2017
Naszym zadaniem było zaprojektowanie kart będących karnetami na mecze Widzewa Łódź w rundzie wiosennej sezonu 2016/2017.
Zajmowaliśmy się również projektowaniem grafik sygnalizujących postępy w sprzedaży karnetów na portale Facebook, Twitter, Instagram.
Ponadto wykonaliśmy projekty cenników biletów i karnetów, identyfikatorów stałych i jednorazowych dla gości i dziennikarzy.
W ramach współpracy z klubem powierzono nam także zaprojektowanie reklam prasowych kierowanych do kibicówi łódzkiego biznesu oraz zestaw grafik promujących mecz otwarcia stadionu.
Dzięki między innymi intensywnie prowadzonej kampanii Klub ostatecznie sprzedał ponad 15300 karnetów co jest rekordową ilością w skali polskiej piłki nożnej.
Mecz otwarcia stadionu obejrzał komplet widzów.